PR-muligheder
Inddragelse af en NGO kan skabe gode PR- og marketingsmuligheder.
Hver gang I deltager i fundraising eller kampagner, er der en god historie at dele.
Vores stadigt voksende Facebook side har over 39.000 følgere, og vores reach er 5.000-400.000 unikke views afhængig af indhold.
Donationer på 20.000 kr./år eller derover offentliggøres herunder og kan i visse tilfælde øremærkes.
Ønsker din virksomhed at blive sponsor af Dansk Vegetarisk Forening?
– så kontakt os på erhverv@vegetarisk.dk
Bronze, sølv eller guld
Fastlagte beløb (3.000, 6.000 eller 10.000 kr.)som virksomheder donerer, og DVF takker for offentligt her på siden.
Erhvervsstøtte giver ikke ret til at pege på, hvor midlerne skal bruges. De kan bruges til drift, kampagner og andet vi i DVF vurderer vigtigt.
Vi forbeholder os ret til at acceptere og afvise sponsorater på baggrund af en konkret vurdering af den enkelte virksomhed.




























Tilmeld dig erhvervsnyhedsbrevet
Få de vigtigste erhvervsrelaterede nyheder om, hvad der rører sig inden for udviklingen af plantebaserede fødevarer.