In
Dansk Vegetarisk Forening
51918978
OPDATERET DATO:
Generalforsamlingen afholdes igen i år i Kulturhuset Kilden, Nygårds Plads 31, 2605 Brøndby og finder sted lørdag den 20. juni klokken 13.00 til 17.00. Generalforsamlingen finder enten sted fysisk i Kulturhuset Kilden i Brøndby eller online, men under alle omstændigheder i det nævnte tidsrum.

Deltagelse i generalforsamlingen kræver at du er medlem og tilmelding til generalforsamlingen. Tilmelding skal ske senest lørdag den 6. juni kl. 12.00 via linket her: https://www.collect.nu/DVF/Generalforsamling2020

Hvis du allerede havde tilmeldt dig til den 6. juni, men ikke kan den 20. juni, så send os en mail på: kontakt@vegetarisk.dk.
Hvis antallet af tilmeldte er mindre end det antal forsamlede, som myndighederne tillader på det tidspunkt, afholdes generalforsamlingen som planlagt i Kulturhuset Kilden i Brøndby, naturligvis med behørig afstand mellem deltagerne. Der vil være kaffe/te og kage (ikke frokost og ikke snacks). Hvis du er i én af risikogrupperne jf. Sundhedsstyrelsens retningslinjer og ønsker, at deltage bedes du angive det i tilmeldingen. Så sørger vi for en placering i lokalet, hvor der er ekstra meget plads mellem deltagerne.

Hvis antallet af tilmeldte er større end det antal forsamlede, som myndighederne tillader på det tidspunkt, afholdes generalforsamlingen online via et link, som sendes til de tilmeldte.

Til generalforsamlingen vil være valg til bestyrelsen samt suppleantposter og folkevalgt revisor. Det er jf. vedtægterne en forudsætning for at stille op til bestyrelsen, at man har været medlem i mindst 3 måneder. Hvis du ønsker at stille op, send meget gerne en mail til vores bestyrelsesformand Kenneth på kenneth@vegetarisk.dk sammen med en kort beskrivelse af dig selv.

Forslag fra medlemmer skal sendes til kenneth@vegetarisk.dk senest 14 dage før generalforsamlingen.

Dørene åbnes kl. 12.45; selve generalforsamlingen starter kl. 13.00.

DAGSORDEN:
2. Valg af referent
3. Godkendelse af dagsorden
4. Bestyrelsens beretning
5. Forelæggelse af revideret regnskab til godkendelse
6. Forelæggelse af budget for indeværende år
7. Fastsættelse af kontingent for næste år
8. Forslag fra bestyrelsen
10. Dr. Michael Larsens Vegetariske Børnefond
a) Årsberetning samt revideret regnskab til godkendelse
b) Indkomne forslag vedr. børnefonden
11. Valg:
b) 3 bestyrelsesmedlemmer (3 år hver)
c) 2 suppleanter (1 år hver)
d) 1 revisor (1 år)
e) 1 revisorsuppleant (1 år)
12. Eventuelt.

Årsregnskabet for 2019 finder I her: https://vegetarisk.dk/generalforsamling2020/

Vi glæder os til at se jer!

Skriv her og klik på Enter for at søge